Assassin's Creed VR چندین قهرمان سری را با عنوان Assassin's Creed Nexus باز خواهد گرداند.

Assassin's Creed VR چندین قهرمان سری را با عنوان Assassin's Creed Nexus باز خواهد گرداند.

 Ubisoft در سال 2020 اعلام کرد که در حال کار بر روی بازی‌های VR جدید در فرنچایزهای Assassin’s Creed و Splinter Cell برای دستگاه‌های متا در آن زمان با نام Oculus است، اما از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری در مورد این پروژه‌ها منتشر نشده است. با این حال، یک افشای جدید به طور بالقوه چیزهای زیادی را در مورد بازی Assassin’s Creed که ظاهرا Assassin’s Creed Nexus نامیده می شود، فاش کرده است.

 

در گزارشی که در Exputer منتشر شده است، تام هندرسون، افشاگر سریال یوبی‌سافت، بیان می‌کند که Assassin's Creed Nexus چندین قهرمان را از سرتاسر این مجموعه باز خواهد گرداند، از جمله Assassin's Creed 2's Ezio، Assassin's Creed 3's Connor and Haytham، و Assassin's Kassdy's Creed هر کدام در سطوح مختلف قابل پخش هستند. ظاهرا، بازی دارای چندین تنظیمات تاریخی (که همه قهرمانان مختلف را توضیح می‌دهد)، شبیه به Assassin’s Creed Infinity آینده خواهد بود.

 

طبق گزارش ها، این بازی در مجموع دارای 16 ماموریت است که شامل یک آموزش نیز می شود، در حالی که ماموریت ها شامل مبارزه، مخفی کاری، جیب بری، کوهنوردی و غیره خواهد بود. این بازی گزینه ای را برای بازی با حرکت نقطه و دوربری یا حرکت با analog sticks یا ترکیبی از هر دو ارائه می دهد. اگر از حالت اول استفاده می‌کنید، مخفی کاری مکانیک‌های تغییر یافته را تطبیق می‌دهد - هر چه هنگام انتقال از راه دور به دشمن نزدیک‌تر باشید، نویز بیشتری ایجاد می‌کنید.

 

طبق گزارش هندرسون، نگه داشتن یک دکمه و تکان دادن مچ دست، تیغه پنهان شما را بیرون می‌آورد، در حالی که استفاده از آن و سایر سلاح‌ها، همانطور که انتظار دارید با کنترل‌های حرکتی کار می‌کنند. همچنین ظاهراً این بازی دارای یک مینی بازی کامل قفل کردن است و بازیکنان فرصت های متعددی برای قفل کردن سینه ها و درها برای دریافت پاداش در طول ماموریت خواهند داشت.

 

جالب اینجاست که Assassin’s Creed Nexus همچنین ظاهراً برداشتی منحصربه‌فرد از مکانیک نمادین سری Leap of Faith خواهد داشت که بازیکنان را ملزم می‌کند در حالت T بایستند تا از امتیازات بالایی در بازی خارج شوند.

 

هندرسون ادعا می کند که انتظار می رود این بازی طی 12 ماه آینده عرضه شود.

 

طبق اطلاعات فاش شده، Assassin’s Creed Nexus تنها بازی جدیدی نیست که این سری در آینده نزدیک می‌سازد. بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود یک نسخه مخفی‌کاری در مقیاس کوچکتر به نام Assassin’s Creed Rift نیز تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b25c

خبرنامه بازی ها

گالری